MDL OnlineE-commerce specialisten met een hart voor jouw winkel
Onze jarenlange expertise in Magento resulteert in doordachte adviezen en technische oplossingen, toegespitst op iedere mogelijke branche. Wij doen er alles aan om van jouw online business een succes te maken.
Ons verhaal
Van Magento support partij naar all-round e-commerce partner
Wij zijn gestart met het leveren van support op bestaande Magento winkels en van daaruit doorgegroeid naar een all-round Magento e-commerce partner. Eigenlijk de omgekeerde wereld, want voor veel e-commerce ontwikkelaars is het leveren van support een gevolg van een opgeleverde webshop en is het een onderdeel wat vaak moeizaam verloopt. Voor MDL Online is het een vanzelfsprekendheid en door onze jarenlange expertise kunnen we de meest uitdagende problemen snel en vakkundig oplossen.
“Mijn team is jouw team.”
Solide technische oplossingen
Magento is een zeer compleet systeem en biedt standaard al vele mooie functies, maar aanpassingen of uitbreidingen hierop zijn altijd mogelijk. We ontwikkelen op maat gemaakte modules voor jouw unieke business case. Denk bijvoorbeeld aan een op maat gemaakte productconfigurator, B2B klantprijsmodule of offertesysteem. Ook bij integraties met backoffice systemen, zoals ERP, CRM of PIM, kunnen wij je helpen.
“In het ontwikkelproces is kwaliteit mijn topprioriteit.”
Uniek supportconcept
MDL Online is gestart met het leveren van support vanuit de liefde voor Magento en het bieden van technische oplossingen voor de meest uitdagende problemen en vraagstukken voor de meest uiteenlopende branches. Het is mogelijk dat je vastloopt met je huidige technische partij en dat je op zoek bent naar een nieuwe partner om mee samen te werken. Wij nemen de support graag over en kijken samen met jou wat er nodig is om technische struikelblokken op te lossen en de shop gereed te maken voor een succesvolle toekomst.
“Ik weet met een kleine aanpassing een groot verschil te maken.”
We blijven je winkel verbeteren
Een technische solide webshop is maar één deel van het geheel. Uiteindelijk wil je zo veel mogelijk relevante bezoekers naar je shop trekken en ze uiteindelijk omzetten in betalende klanten. Door middel van dataverzameling en analyse ontwikkelen we een optimalisatietraject om de conversieratio, en daarmee de omzet, te verhogen.
“Ik zorg voor de best mogelijke gebruikerservaring.”